Vi har arrangert Feedback Bonanza, vår egen utgave av “quick wins”!
Vi spurte rett og slett alle som bruker Cobrief om følgende:
- Hva burde være enklere eller bedre i Cobrief?
- Hva er den ene store funksjonen du savner mest?
- Har du noe annet du vil dele med oss?
Målet var å gjøre så mange som mulig av disse ønskene til virkelighet, så raskt som mulig.
Kort oppsummert: Resultatet
- 38 konkrete tilbakemeldinger mottatt.
- 45 nye oppgaver internt hos oss.
- 11 av oppgavene er allerede løst og lansert!
Her er oppgavene vi har løst til nå:
- Viser nå lignende aktive anbud nederst på vurderingssiden.
- Du kan nå kommentere og se hele historikken til et anbud på vurderingssiden.
- Du har fått en egen knapp øverst til høyre i innboksen for å tømme hele innboksen.
- Du kan nå se hvem som er ansvarlig for et anbud direkte på kortet i innboksen.
- Vi har gjort det tydeligere at relevansepoengene er trykkbare.
- Du har fått et eget filter for å filtrere på anbud som er tildelt til deg eller andre.
- Det er lettere å finne knappen for å søke etter anbud i Cobrief.
- Vi inkluderer nå i anbudssammendraget hvem som har hatt kontrakten tidligere.
- Fikset en feil der anbudseier ble resatt når man opprettet tilbud.
- Fikset en feil der det var vanskelig å endre hvor ofte du ønsker å motta anbudsvarsler.
- Innboksen er bedre tilpasset lave skjermer.
Her er noen av oppgavene vi er i ferd med å løse:
- Vi foreslår relevante nøkkelord du burde legge inn i dialogen for relevansepoeng.
- Vi lager en egen fane for rammeavtaler i innsiktsmodulen.
- En kanban-lignende oversikt over alle oppgavene i tilbudsrommet.
- Flere filtre for sortering av anbud som ligger til vurdering eller jobbes med.
- Et enkelt bibliotek for egne vurderingskriterier.
Har du noen ønsker eller tilbakemeldinger du gjerne skulle sagt i fra om? Vi tar dem gjerne imot! Send oss en melding, så skal du ikke se bort i fra at det blir noe av etter hvert!
Nysgjerrig på Cobrief? Se hvordan KI kan gjøre anbudsjobben enklere for deg!