Inspirert av GTD (Getting Things Done), har vi gjort det enklere enn noen gang å jobbe med anbud i Cobrief. GTD er en metode for tids- og oppgavehåndtering utviklet av David Allen. Prinsippene i GTD innebærer å skrive ned/samle alle oppgaver, organisere dem på en passende måte, og deretter utføre dem på en systematisk og effektiv måte.
Alle nye anbudskonkurranser samles nå i en innboks slik at du aldri går glipp av mulighetene. I innboksen kan du raskt velge om noe skal legges til vurdering eller skjules. På denne måten blir anbudene kontinuerlig organisert. Dette fører også til at innboksen forbedres, da den lærer av hva som er relevant og ikke. I tillegg til innboksen kan du fortsatt motta varsler om nye anbudskonkurranser via e-post og Slack (hvis du bruker det).
Frister er nå enklere å håndtere med vår nye kalendervisning, lansert sammen med innboksen. Denne gir en bedre oversikt når du har mange anbud på gang, noe som gjør det enklere å prioritere og beholde full kontroll på fristene.
Konkurranse-siden har fått et nytt design, med en AI-generert "vår brief" øverst, og mer utfyllende informasjon om anbudet strukturert og prioritert i de følgende seksjonene. Fra denne siden tar du den endelige avgjørelsen om du faktisk skal lage et tilbud og delta i konkurransen.
Se hvordan det fungerer i videoen under.
Ved å oppgi e-posten din aksepterer du å motta oppdateringer om produktet.