I februar fokuserte vi på å forbedre anbudssøk og -matching, samt forenkle oppstarten i Cobrief. Vi lanserte "relevanspoeng" for å vise anbudsrelevansen, forbedret søk og filtrering, og introduserte en ny onboarding som tar bare 3 minutter, uten behov for anbudskunnskap eller integrasjonsoppsett.
Få innsikt om anbudets relevans for ditt selskap via en poengsum basert på tjenester, kompetanse/nøkkelord, og CPV-koder du har lagt inn. Klikk på poengene for å se grunnlaget, og fjern irrelevante CPV-koder eller nøkkelord.
Vi har også lansert en funksjon som gjør det mulig å bruke relevanspoeng som et filter i varslingene. Med andre ord, kan Cobrief filtrere ut irrelevante anbud, selv om du i utgangspunktet har et bredt søk.
Søkefunksjonen i Cobrief har blitt oppgradert med nye funksjoner for å øke nøyaktigheten. Du finner disse funksjonene i innstillinger etter at du har logget inn.
Tips: Fra 02:16 i videoen lengre ned i denne artikkelen, kan du se hvordan de nye søkeinnstillingene fungerer.
Kom i gang med Cobrief for å optimere anbudsarbeidet ditt i bare 3 minutter, uten behov for forhåndskunnskap om anbud eller konfigurasjon av integrasjoner.
Se gjennomgang av den nye onboardingen i videoen under.
Mange kvalitetsforbedringer er implementert under panseret for å sikre en mer stabil og bedre brukeropplevelse. Dette inkluderer en forbedret løsning for å oppdage endringer i utlysninger, vise utlysningens historikk, og varsle om endringer på en mer effektiv måte.
Neste måned vil vi lansere en oppdatert tolkningsside. Denne siden vil gi deg nødvendig informasjon for å tolke anbudet på en enklere måte. Vi vil også vise alle endringene som har blitt gjort siden utlysningen først ble publisert.
Har du et forslag til funksjonalitet i Cobrief, eller har du opplevd friksjon i anbudsprosessen? Send oss en melding via chatten nederst til høyre på denne siden, så skal vi forenkle for deg!